Vårkåtheten är här och alle blir brunstige som tjurer!!

Vi har konstaterat att när solen lyser och temperaturen stiger över 12 grader då blir en del mänsker helt tokige, precis som brunstige tjurer. Idag när jag och Kickan skulle ta och värme mat var det flere par som stog och taffsede och hånglade längs med korridorerna i skolan. Det var inte annet än att en blev lite avundsjuker!

Ja, det var så att en dagdrömde iväg där på eftermeddagskvisten om att en hade hittat sig en snygg hunk som en kunde hångla löss med. Det vore vääldigt mysigt och kunne gå fine kvällspromenader hand-i-hand med en stilig hunk med lejonman runt Munksjön, för att sedan ta en fike på Bageriet. Jaaa! Tänk så fint det hade vart!!

Nu är näste mission att hitte en rektig karl som en kan gossa runt med. Frågan är bare hur en ska gå te väga för att fånga uppmärksamheten från dem. Vite läpper det är alltid ett säkert kort, men resten då? Hur ska en göre? Våger en bare gå fram och lägge en raggningsreplik? Här är i allefall K&Gs top-fem raggningsrepliker som vi tror fungerer allre bäst:
  1. Jag är nyer i stan, kan du se te att visa mig vägen te din lägenhet?
  2. Ursäkta mej, men kan du flötta dig lite, min glass smälter
  3. Du skulle vara den perfekte inredningsdetaljen hemme hos mej, i söffan, på bordet och på golvet.
  4. Nämen ååh, du ser precis ut som min nye hunk.
  5. En begär inte att du ska falle för mej, men du kan väl åtminstone snubble lite?


Nu ska vi teste i veckan och se om någon av dess fungerer så att vi kan återkomme med resultatet.

Allt för er, våre älskade fans!



Kommentarer
Postat av: FIA FIT

Vad ni är galna! Härligt galna alltså!

2012-03-16 @ 14:14:16
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0