Keso-tjejerna, släng er i väggen..

..för här kommer turkisk yoghurt-tjejerna!

Kommentarer
Postat av: Elvy

Hej på er flecker igen får la jag säga, det känns nästan sum ja lite tjatig men jag tycker så möe om er blogg så jag kan inte låte bli att få skriva ner ett par "kråker". Va i er duktige på möcke, det är ju inte klokt va i kan. Har i lärt er detta i skolen? En förstår ju att i måste ha legat i med såna hiskeligt avancerade övninger. Ohhhhhh! Va vackert det lät med Abba. Ja feck ena rediga rysningar på armera, ståpälsen var som raggen på katta min när ho är redigt uppretad.

Läste också att i var sugna på o va me i en såna däringa dockusoppa. Um i väljer farmen är i hjätlig välkommen till vår gård i Mosslanda. Ja löver er att jag sa lära er allt jag kan ,och det vell inte säga lite, är de nöket jag kan så är det att vara en rektig farmare. Sum sagt väljer i farmen kum hit så kummer i lätt ta hem segern. Vad jag förstått så får den som kan mest en himla massa pengar och det tror jag sulle var tillhjälp i era studier! För det e la ganska fattigt att vare studerande. Nä nu ska jag ta å vespa ihop ena suckerkaka som gubben o ja ska njuta av i solväggen när han kummer in efter att han har gjort dagens vårbruk. Då sa vi rå um varandra rektigt och slörpa gött kaffe. De ska va gött att leva annars kan de kvetta. I möra ska vi um det är fint väder ta ut våran fine Volvo och åka och hälsa på Stig-Olof o Gunnel i Torpåkra, det ska bli rektig kul att få träffe desse fine mänsker. Gunnel lagar så goer mat och gubben hennes berättar så himla rolige historier så en brukar vare helt slut i skrattmusklera när en åker där i från, men jädra roligt har vi ihop. Nä nu får jag inte sitta här o spille en masa tid. Ha det gött flecker. Jag är lika spänder varje gång jag öppner bloggen för och tiita på var i har för er och jag har aldri blevet besviken, inte endaste gång. På återseende mine fine favoriter. Stor kram från en glaer Elvy i Mosslanda

2012-03-30 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0