En liten fråga som gärne kan besvares!

Hej alle fans!

Idag när en skulle logge in på blöggen för att kolle lite på hur statistiken utveckles möttes vi av en fråge som vi gärne svarer på. Såhär var frågan:

Hej Kickanogunilla!! Jag e en tjej på 20 år ännu ogift. Jag undrar om Carl-Filip är ihop med den tjjejen som var med i Paradis Hotell innan. Tänkte att ni känner ju dom så och dom har sagt något? Tack för en jätte bra blogg. Puss!!

P.s Kan ni inte ha frågestund snart?


Svaret på denne fråge kan vi gärne bidra med. Ja, tänk att pöjkstackarn fortfarande hänger fast vid den dära Paradise Hotell-bruttan. Men vad vi ser att han visar ännu mer kärlek för är alle hans biler som han meker och polerar på. I sanningens namn så är han ganske tråkig faktiskt!! Vi tycker hellre att du ska satse på någen snygg hockyspelare med en lejonman till hockeyfrisyr.

Ett tips för att fånge en hockeyspelare är att du tar på dig dine snyggaste klär och heels, och sätter dig i en hockeyhall då de träner. Glöm ej att sminket också är viktigt!! Ta gärne blå ögonskugge och ljusrose läppstift, det tycker de fleste är pumigt (det ljusrose läppstiftet reflekterar väldigt fint i isen också). Sen hejjer du för att du förmår, och vipps så har du fixet uppmärksamheten från snygge hockeyspelare. Det är bare så hockeyspelare är den nye hunktrenden 2012!!

Efter tenteperioderna återkommer vi med en frågestund som så eftersökes.

OVER AND OUT
K&G

Kommentarer
Postat av: Conny Elofsson

Här kommer ena fråga från en pajk ifra Loverne. Brukar i åka och dansa i Barneåsaka bögdegård, det gör jag. Är i lika bra på och dansa som jag är på att spela hocky så känns det söm att det sulle kunna va nöget för dek och mek.

Mvh En som sulle villa möta vårn med ena köna.

2012-03-16 @ 19:44:01
Postat av: Elvy i Mosslanda

Hej på er flecker!

I har ena så trevlir blogg. Jag brukar blega på den varendaste dag även så um jag så inte hinner. Ibland är kora så mjölstinna så di bara vrölar när jag kummer te lagårn för å mjölka. De e enna så en skämms för att en har suttit framför comjutern och slösat bört en massa ti. Jag undrar hur kömmer det sej att kungahuset känner er?

Jag har steckat ena löamössa till lella Estella. Kan i ta me den nästa gång i åker te huvestan och överräcka min präsänt till lilla prinsesrultan. I kan passe på å ge han ifrån Ockelbo en rektig stor köss ifrå mek.

Varme hälsninger från en söm tycker er blögg är rektigt finer Kramer frå Elvy

2012-03-16 @ 19:59:35
Postat av: Elvy

Hej igen flecker!

Tänkte bara höra hur i har det och om ni sulle vella svara på hur kongen o silvia känner er. Jag har gått och funderat nöckra dagar här emellan mjölketidera och kan inte rektigt förstå att. När jag var på Kyrkliga symötet häromadan och pratade lite skvaller emellan sytråera råkade jag nämna eran förträfflige trevlig blogg för di andre damera. De blev så nyfikna ska i veta. De blev helt te seg i trasera när jag förtäljde dem att kongahuset kände er och att jag erbjudet er och överräcka den fine löamössan till den lilla sessa, ja då svemma nästan Britta i Noregården. Hon sansade la sig efter en stund men ho ville också veta hur kongafölket har träffat er. Efter ho inte har en compjuter och inte kan fråga frågan vell jag bara säg att nu är vi i alla fall två som undrar och vell stella vår nyfikenhet. Mvh från två rediga bonntöser i fra landet

2012-03-18 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0