Nu är det beauty-sleep som gäller om en ska prestera som filmstjärna!

Förutom att shoppa, hälse på CG, Silvan, Viccan, Danne och Bebban så ska Kickan och jag spele in lite film. Ja, snart kommer det en K&G-filmsnutt med premiär i mars. Det ni! Jag har packet min väske och jag kan knappt sove för att jag är så pirrig. Förhoppningsvis blir det bra väder också så att en kan sitta i solen och döppe kaker i kaffe. Fy faan vad gött!

Vi har boket ett ganske simpelt hotell för även om vi har månge fans så har vi inte blivit rike ännu. Men det är ju därför vi plugger ekonomi här i Jönkping, så att en kan ta hem kosingen i framtiden. Kickan fick faktiskt svar på sin andre omtenta och tänk att hon klarade den med strålande resultat. Ho är så duktig så!

Nä nu är det dags för att få sine 8 timmer beauty-sleep. Sov gött fans! // Gunilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0