Då har en testet på blind-dating!

Kickan har ju provet på det där med speed-dating, i och för sig helt orfrivilligt på gymmet, så jag ville inte vara sämre. Då bestämde jag mig för att teste på blind-dating. Det var min kompis Agda som talade öm för mig att hon kände en stilig hunk vid namn Rolf-Roger och att han kanske skulle passe bra te mej. De va bare till och så till!

Rolf-Roger och jag träffades på en av Jönköpings finaste restauranger, och där satt vi och samtalade och drack gott vin. Ja, och vad ska en säge om en då? Han såg höffset bra ut då han hade anlag från Italien, en riktig kalufs och stor svart mustasch. Och jodå, visst hade vi möcke och prate om, det hade vi minsann, men det var något som saknades, och jag satt och tänkte på det hele kvällen.

Lejonmanen! Jag har ju berättet för er flere gånger att det sexigaste jag vet är en blond, yvig och fönad frisyr. En som skiner som guld och rör sig i slow-motion när en koller på den. Preics som David Hasselhoff i Baywatch. Det är bare så: ingen lejonman - ingen hunk!

Jag få hoppes på bättre lycka näste gång, om en ska våge sig på blind-date igen.

Förresten så hade Kickan hjälpt att fixe i orning mitt hår och smik. Så en själv var pumigare än de fleste andre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0