Skönhetsoperation för tuttera nästa?

Idag stog en på Coop och skulle handle när två små töser stog och tittede och pekede på mig. Först tänkte jag att de kanske bare kände igen mig från blöggen och kanske ville ha min autograf. Snäll som en är gick en fram och fråge om de skulle vilje ha varsin kråka på armen. Vad tror ni en får för svar? På ren småländska svarar de:

Kidzen: - Nä, vi stog bara och disskuterade om dina tuttar är lika snygga som min storasysters.
Jag: - (skratter lite nervöst) Jaha, va töcker ni då? Håller vi samme klass?
Kidzen: - Näääääää, vi vill inte ha två tennisbollar i nylonstrumor när vi blir stora!!

Sen sprang de iväg och jag blev alldeles såred och förtvivled. Tittade ner på min tighta tröje med en lätt urrungning. Hade bäst-före-datumet på desse geléhallona gått ut? Jag kollade fram te kassan och möcket riktigt där stod det en brutta med två mloner upp te hakan. Min självkänsla sjönk som en sten i en djup sjö.

Näe, en blir så förbanned! Ingen ska få kömme här och klanke ner på mine gelehallon. Jag säger bare det, jag är ena rektig kvinna och jag låter minsann mine ålderstecken vare. Tennisböller i nylonstrumpor får det minsann vare! Här har ni minsann ena riktiga varor. Inga kemikaler eller fejk. En kvinne i sine bäste dar!


Kommentarer
Postat av: FIA FIT

And I löööööv it! Er teckning alltså.... kanske inte babiantuttarna ;-)

2012-04-10 @ 21:54:25
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Postat av: martina

tummen upp!

2012-04-17 @ 21:03:46
URL: http://www.hector.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0