Klagobrev te H&M angående böxdress te killer!

Vad är dette? Är det såhär hunker ska klä sig nu för tin? Ena böxdress på ena rektig karl? Det är inte annet än att en blir förbanned! När äntligen fått lite ti över te annet efter tentaperioden så tänkte en att en liten shoppingtur ut te A6 skulle sitte på sin plats, men det gjorde mig bare arg och irriterad när jag mötte denne läckerbit iförd någe som skulle kunne likne mormor Agdas outfittar från börjen av 1900-talet. Det var precis så en fick saltsyre kastet i ögena när en såg bilden!

Är det någe fel med snickerböxer, brandmansklär eller någon annen typ av uniform? Varför i hele frin ska han ha en böxdress? Det är nästen så att en skaker av ilske av blåtte tanken. Nu ska jag genest sätte mig ner och skrive ett argt brev te Hennes och Mauritz så en kan göre klart för dem hur modet på hunker ska se ut. Sådeså!


Anners var en rätt snögg faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan tjejen! Hoppas allt är bra med dig? :)



Kika gärna in i min blogg och ta dig en titt, vi kanske kan börja följa varandra på bloglovin om du fastnar isåfall :)



Ha det så bra! Kramar :)

2012-04-03 @ 23:07:51
URL: http://maayliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0