Nu har en gått och blivit sjuker!

Hej alle fans, här kommer ett inlägg från en sjuk Gunilla.

Nu när en varit så duktig i skolan det senaste, klaret alle tenter och allt, så tänkte jag och Kickan att vi skulle ta och fire lite. Vi hade tänkt att följe med ungdomarna till en sittning för förste gången sen en började skolan.

Tyvärr har en gått och blivit sjuker..! Var hos farbror doktorn idag och han kunde konstatere att jag hade bronkit och fick därmed utskriven hostmedecin, den starkaste sorten. Så det blir inget kalasande mer än på den flasken ikväll. Men det speler ingen roll, Kickan kan partaja själv utan mig. Hon har lovet att ta någre shottar Jägermeister åt mig ikväll, så en inte är helt bortglömd.

Med det ville jag bare säge till alle i Hökargänget att ni får ha en rektigt rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0