Hundfan kissade på mig inne på ICA!

I eftermedda när en skulle te ICA och handle lite götte till kvällen, hände det som jag aldrig trodde skulle kunne hände. Inte ens i mine vildaste drömmer! Precis när jag tog och skulle betale kände jag hur varmt de plötsligt bidde på mitt ben. Först tänkte jag att det kanske var en varm fläkt eller någe men när jag tittade ner såg jag att en hund kikade upp nöjd och glader med pillisnöppen rätt i vädret.

Hundjävel tänkte jag först! Arg som ett bi blidde jag givetvis men när en tittade upp på ägaren höppade mitt hjärte över ett slag. Det var ena stilig hunk som stod rätt framför mig. Givetvis började han skälle på hundrackan och sedan frågade han om han kunde göre något. Visst tänkte jag, en fike men ena stilig hunk vore precis på sin plats. Så rätt var det var satt jag på ett fik med mannen i mitt liv med lite hundpiss på benet. Mycket nöjd tack vare hundracken!!

Ha en bra kväll alle fans!!
Kram Gunilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0