Äventyren vänter runt...

...tentaperioden. Ja gött folk, ingen har väll missat denne fantastiske vår som kommit som en raket den senaste veckan. Det är fantastiskt att bare kunne gå med sin nyinköpta vårjacka och bare steke i sine solbrillor. MEN, gött folk, det finns ett MEN. En är mitt uppe i en tentaperiod, vilket kräver möe tid, och det är möe tid innomhus, där en kan ladde datorn sin. Så en får ofte nöje sig med att titte på solen innifrån och försöke unne sig en löpis ute om kvällen för att få lite frisk luft. Men det en ville komme te gött folk det är att det är möcke nu, alltså betyder det att en måste prioritere, och då är skolan såklart det förste. En själv och min käre kompanjon Gunilla är ständigt sugna på nya äventyr, äventyr som en sen kan dokumentere och göre fine filmer och kort av. Dette kommer! Efter tentaperioden blir det nye äventyr för oss och möe nytt en kan läre ut te er! Så håll ut folk, håll ut, för det gör vi!

Någe roligt som vi gjort idag är att bredde vår internetexistens med att skaffe en Twitter-profil. Så här gött folk har ni vår Twitter: https://twitter.com/#!/KickanoGunilla titte gärne in oss där vetja!


Såhär i vårtider när solen titter fram så kan en inte annat än att längte tebaka te glänstiderna en själv och Gunsan spenderat på Mallis i yngre dar!

Kommentarer
Postat av: en liten fråga

Hej Kickanogunilla!! Jag e en tjej på 20 år ännu ogift. Jag undrar om Carl-Filip är ihop med den tjjejen som var med i Paradis Hotell innan. Tänkte att ni känner ju dom så och dom har sagt något? Tack för en jätte bra blogg. Puss!!

P.s Kan ni inte ha frågestund snart?

2012-03-15 @ 14:12:33
Postat av: FIA FIT

ja jag gillar ju er JÄRNET!

2012-03-16 @ 14:12:53
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Postat av: FIA FIT

Vart tog min kommentar vägen???? Det fungerar inte....

2012-03-16 @ 14:15:02
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0