Var är alla honkar?

Är en som vi, i 30+ någonstans så blir en ibland trött, trött på att ständigt lete. Var är han, min honk? Han som kan åka så tätt med skidera att inte den minsta springa ljus kan sippra fram mellan hans muskulösa ben, han som med sitt vite cerat bländar mig varje gång en ser honom och han som kan köra min raggarbil på "Wings And Wheels" i Varberg i sommar, var är han? Inte är en där jag är i alla fall, i Jönköping, i Molkom, i Varberg eller i Val Thorens (fanns ju en del men di hann en ju inte precis ikapp i backen). Hur ska en bära sig åt, en är ju trött på sega blind-dates och på att skrive kontaktanonser till lokaltidningen, det blir ju ändå aldrig honken som svarer ändå! Eftersom en ändå gjort Internetentré nu så kanske de är like bra att ge sig in på detta här nya Internetdating? En mycket god vän till oss, Majsan från Gällevare, har tesat dette och en tycker att det verker så spännende! Jag menar hur illa kan det bli, lägger en in ett av alla pumiga kort en har på sesjälv så kommer honkarna flockas som hyenor runt en, och då är det bare att välje och vrake! En ska bannemej fundere vidare på dette, det låter roligt, och det måste en ju ha lite ibland! Önsker er alle en fantastisk dag i kylan! /Kickan

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahahahahaha

2012-02-05 @ 12:20:48
URL: http://finest.se/jenn
Postat av: Jennifer

Hahahahahahaha

2012-02-05 @ 12:21:33
URL: http://finest.se/jenn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0